– Ο Δημοσθένης Καρμοίρης. Πριν τον τελικό στο Βερολίνο: «Ο Παναθηναϊκός φέτος έχει χάσει δύο φορές από την ΤΣΣΚΑ». Μετά τον τελικό στο Βερολίνο: Πρώτη ερώτηση στον Φώτση: «Πικράθηκες που δεν έπιασες στο ΝΒΑ;» Πρώτη ερώτηση στον Ιτούδη: «Οι επιτυχίες του μπάσκετ είναι ένα βάλσαμο για τις αποτυχίες του ποδοσφαίρου;» Πρώτη ερώτηση στον Ομπράντοβιτς: «Στην συνέντευξη τύπου είπατε για περίεργα πράγματα. Τί εννοούσατε;» Ε, αφού κατάφερε να κάνει τον Ομπράντοβιτς να τον παρατήσει στα κρύα του λουτρού on air δικαιωματικά λαμβάνει θέση εδώ μαζί με την υπόλοιπη ανφάν γκατέ της ελληνικής δημοσιογραφίας

– Ο Κωνσταντίνος Μελάγιες. «Αυτεπάγγελτη είσοδος». Όταν είσαι δημοσιογράφος και σε συλλαμβάνει η κάμερα να λες άσχημα λογάκια, τότε μάλλον αδικείσαι στην Κρατική Τηλεόραση. Γρήγορα στο (τεως) magic, παρέα με τους υπόλοιπους..

– O Nίκος Παπαδογιάννης. Κάποτε ήταν στο απέναντι χωλ, επειδή απεχθανόμασταν τους «πράσινους» κόλακες και μας άρεσαν αυτοί που ασκούσαν κριτική (έστω και αν δεν συμφωνούσαμε πάντοτε με αυτήν). Φυσικά και γνωρίζαμε ότι είναι αντιΠαναθηναϊκός, μετά την έλευση όμως του Γιαννάκη στον «ερυθρόλευκο» πάγκο παράγινε το κακό.. Η πλήρης ασυλία στον Ομοσπονδιακό, η αποθέωση του «Δράκου» με το παραμικρό και η επιλεκτική αναφορά του στα κακώς κείμενα της «πράσινης» πλευράς ήταν οι σταγόνες που ξεχείλισαν το ποτήρι..

– Ο Μάνος Μανουσέλης. Πριν από καιρό «ξέσκιζε» τους συναδέλφους του (προπονητές και δημοσιογράφους) στις «Παγίδες στις Γωνίες». Τώρα ως «Υπουργός Προπαγάνδας και Διαφωτίσεως του Ολυμπιακού Λαού» (κάτι σαν σύγχρονος Γκέμπελς) περνάει την «φωνή της Ευγενίας», αδικώντας τον εαυτό του..

– O Παναγιώτης Περπερίδης. Ο «ηθικός αυτουργός» αυτής της στήλης.. Από τη μία η «Βλακούπολή» του, από την άλλη οι ηλίθιες μεταδόσεις του για το Ισπανικό Πρωτάθλημα στο σπορ+… Μονίμως προσπαθεί να εξυμνήσει τους Έλληνες παίκτες που αγωνίζονται στο εξωτερικό (με ιδιαίτερη αδυναμία στον Μιχάλη Κακιούζη και τον Φώτη Κατσικάρη), με αποτέλεσμα να καταντάει κουραστικός. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θα σταματήσει την παρουσίαση της εν λόγω εκπομπής.. Οι στυλιστικές του ιδέες ακόμα χειρότερες, αν υπήρχε Fashion Police θα είχε συλληφθεί επ’αυτοφώρω..

– Ο Βασίλης Σκουντής. Δεν αμφισβητούμε ούτε τις γνώσεις του, ούτε την προσφορά του στο χώρο του μπάσκετ, αλλά κυρίως τον τρόπο που περιγράφει τους αγώνες, καθώς και το στυλ με το οποίο αρθρογραφεί. Γίνεται εκνευριστικός με τις συνεχείς αναφορές του σε παλαιότερα παιχνίδια, με αποτέλεσμα να έχουμε βαρεθεί να ακούμε για τον Πιτίνο, τον Ντουξάιρ και τον Σιζέφσκι. Είναι άλλο πράγμα να είσαι με κανα δυο κολλητούς και να λες ιστορίες για την υπόλοιπη παρέα και άλλο να μεταδίδεις προς όλους όσους σε βλέπουν… Έλεος και με αυτό το «Βάλτο αγόρι μου», λύσσα έχει γίνει.. Μέχρι και ringtone(!!) στο κινητό του το έχει βάλει ο αθεόφοβος, με backing vocals τον Χατζηγεωργίου να ουρλιάζει: «Tο’βαλε! Tο’βαλε!».. Στο allstar basket «Βάλτο αγόρι μου», στο Goal «Γράψτο αγόρι μου» και πρόσφατα σε τηλεοπτική διαφήμηση «Βόλτα αγόρι μου».. Ήμαρτον!!

– Ο Θανάσης Ασπρούλιας. Πριν από χρόνια ήταν μπασκετμπολίστας του Παναθηναϊκού (περίοδος ’92-’93).. Η αγωνιστική του thasp.jpgκαριέρα όμως δεν σημείωσε κάποια ιδιαίτερη επιτυχία, καθώς μεταπήδησε γρήγορα σε χαμηλότερες κατηγορίες.. Εδώ και κάποια χρόνια προσπαθεί να κρατηθεί στο προσκήνιο και στον μπασκετικό Παναθηναϊκό ως δημοσιογράφος.. Θέλει μπόλικη δουλειά ακόμα, αφού προς το παρόν αναλώνεται στο να αποθεώνει οτιδήποτε (μα οτιδήποτε) έχει σχέση με το τμήμα μπάσκετ (λες και το έχουν ανάγκη). Αλήθεια ο Κουρλής που βρίσκεται τώρα;

– Ο Τάσος Μαγουλάς. Ίδιας μπασκετικής κοπής με τον Περπερίδη, το ίδιο άστοχος στις μεταδόσεις του και στις κρίσεις του.. Τρέμουμε και μόνο στην ιδέα να είναι αυτός ο αντικαταστάτης του Περπερίδη..

– Ο Δημήτρης Χατζηγεωργίου. Κλασικό παιδί της δημόσιας τηλεόρασης, πάει να λανσάρει ένα πιο ανάλαφρο στυλ εκφωνητή, αλλά δεν πείθει, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρεί και εμάς και τα αυτάκια μας που τον ακούνε.. Συνήθως βρίσκει έναν παίκτη και του αλλάζει τα φώτα στο θάψιμο (βλ. Γκούστας και Μαρκ Γκασόλ στο Μουντομπάσκετ του 2006). Ακόμα και στο τένις άθλια περιγράφει…

– Ο Παύλος Παπαδημητρίου. Γνωστός και ως «πουρουπουπού» ή «χελώνας». Κλασικός παρλαπίρλας, προκλητικά «κόκκινες» οι μεταδόσεις του, χρόνο με το χρόνο η κατάστασή του επιδεινώνεται.. Αναδημοσιεύουμε αυτούσιο αυτό που είχε γραφτεί κάποτε στο περιοδικό των «Mad Boys»: «…είναι γνωστός και μη εξαιρετέος από παλιά, αφού ήταν ο μοναδικός γαύρος σ’ένα ολόκληρο γυμνάσιο στους Αμπελόκηπους. Δεν τον πείραζε κανένας όμως, γιατί χαζόφερνε και δείχναμε κατανόηση. Τελικά κατάφερε την χαζομάρα του να την κάνει επάγγελμα». Συμφωνούμε και επαυξάνουμε…

-Ο Γιώργος Σιγάλας. Με την ιδιότητα του σχολιαστή(!!) πλέον, αφού διακόπτει τους πάντες και δεν αφήνει κανέναν να μιλήσει στην ανεκδιήγητη εκπομπή του ΣΚΑΪ Εuroleague Show.. Επιπλέον, είναι τόσο ξύλινος στο λόγο του, όσο ξύλινος ήταν και σαν αθλητής.. Με άλλα λόγια «Ράμπο» και στο στούντιο.. Ακους εκεί: «με την υπογραφή του Γιώργου Σιγάλα».. Μπρρρ..

Μιχάλης Λεάνης. Τελείως από το πουθενά μας προέκυψε και σχολιαστής αγώνων μπάσκετ.. Ρε όξω..

Παντελής Διαμαντόπουλος. Δεν νοείται άνθρωπος που να περιγράφει αγώνες να πάσχει από ροτακισμό.. Γκγιγ, Γκεγσον, Σπλίτεγ, Γακότσεβιτς κλπ. Το ζήτημα είναι καθαρά αισθητικό.. Ο Γιώργος Σαραντάκος του μπάσκετ..

-O Βαγγέλης Ιωάννου. Ήταν να μην πάει ο Γιαννάκης στον Ολυμπιακό.. Μέγιστο «δρακουλίνι». Έτσι κι αλλιώς, όταν μεταδίδει Ολυμπιακό φοράει κόκκινα γυαλιά..

Κώστας Μπατής. Κατάφερε μέσα σε λίγους μήνες να μας υποχρεώσει να τον αλλάξουμε χωλ.. Συχνά ξεφεύγει από την μετάδοση και αναλώνεται σε ιστορικές αναδρομές (σύνδρομο Σκουντή), ενώ μονίμως ανυψώνει τους Έλληνες και μειώνει τον Γιασικεβίτσιους στις μεταδόσεις του.. Τα πουλοβεράκια που φοράει επίσης ασχολίαστα..

Χάρης Αλευρόπουλος. Μια κατηγορία από μόνος του. Ατάκες όπως «set ball, match ball, πρωτάθλημα ball», το «απόψε δεν θα βγούμε ζωντανοί από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας» που είχε πει το 1987 έχουν μεινει στην ιστορία όπως και οι γραφομηχανές που του πέταγε ο Συρίγος από το μπαλκόνι.. Ακόμα τον κυνηγάει ο Φίλιππας για την «αποκλειστική είδηση» με τα τσιγάρα που κάπνιζαν εν πτήσει προς την Ατλάντα οι διεθνείς μας εν έτει 1996..

– Ο Σίμων Χωραφόπουλος. Έχουμε την εντύπωση πως βρίσκεται κατά λάθος πίσω από τα μικρόφωνα. Λατρεύει να αλλάζει τα ονόματα των παικτών των ξένων αγώνων που -συνήθως- μεταδίδει (λέτε αυτός να παρέσυρε και τον Βερνίκο;). Τώρα τελευταία αρχίζει και πιάνει στο στόμα του αθλητές και αθλήτριες του στίβου («Τσικλητήρια» και «Golden League» γαρ)..

– Ο Γρηγόρης Παπαβασιλείου. Γνωστός και ως Καρλ Χαϊνς Πφλίπσεν, μάλλον αποφοίτησε από το Εργαστήρι Δημοσιογραφίας του ΑΝΤΕΝΝΑ.. Ακροβατεί μεταξύ αστείου και γελοίου με μία τάση προς το δεύτερο..

– Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος. Το 1999 είχε εισβάλλει στα αποδυτήρια της ομάδας μετά από την νίκη επί του Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ, επειδή δεν καλύφθηκε η διαφορά του πρώτου αγώνα και επιτέθηκε φραστικά στον τότε προπονητή της ομάδας (Σούμποτιτς). Όπως δείχνουν όλες οι (αποχρώσες) ενδείξεις, είχε βάλει ως στόχο να εκδιώξει τον Μπαλτάκο απο τον Παναθηναϊκό.. (βλ. και post Επικίνδυνα μπασκετικά φαινόμενα: Κεφάλαιο Τάκης Μπαλτάκος). Με τα πολλά τα κατάφερε.. Οι «έξυπνες» ιδέες του του σχετικά με το τμήμα μάρκετινγκ έχουν μείνει στην ιστορία..

P.S. Δυστυχώς στο σημερινό μπασκετικό Παναθηναϊκό δεν υπάρχει ένας Θανάσης Παπαχατζής.. Όπως είναι γνωστό: «Τα αποδυτήρια είναι για τους παίκτες και το τεχνικό τιμ..»

– Ο Λουκάς Παπαϊωάννου. Φωνή «από το πηγάδι», η νύστα που σου προκαλεί όταν τον ακούς μπορεί να συγκριθεί μόνο με αυτή του μεγάλου Γιάννη Αργυρίου…

– Ο Θοδωρής Κοτσώνης. Άχρωμος, άγευστος και άοσμος, σπανίως έλεγε τον σωστό παίκτη. Συχνά του έρχονται στη μνήμη παίκτες από το παρελθόν (π.χ. στη μετάδοση του τελικού του φαϊναλ φορ το 1996 ξαφνικά ανέφερε τον Μέμο Ιωάννου!).

Advertisements

86 Σχόλια to “Hall Of Shame”


  1. Ξέχασες τη φωνή για αναμετάδοση στρατιωτικών παρελάσεων του Βαγγέλη Ιωάννου. Ωραίες εποχές…

  2. drazen93 Says:

    Είναι στο Hall Of Fame αυτός μόνο και μόνο για την απαλή φωνή του..

  3. Tassos M. Says:

    Ευχαριστώ για την αναφορά και μόνο. Τώρα καλή διαφήμιση, κακή διαφήμιση όλα ωραία είναι για την ματαιοδοξία μας. Άντε και στο ΝΒΑ.

    Τάσος Μαγουλάς

  4. abelokipoi Says:

    Έχετε δίκιο σε πολλά (αν και όχι σε όλα).
    Ο Ασπρούλιας (τώρα με κάνετε και γελάω πάρα πολύ) ήταν ένα φυτό του μπάσκετ της γειτονιάς που μάλλον τον έστειλαν οι γονείς του να παίξει με το ζόρι (όπως και ο Παναγιωταράκος). Για να φανταστείς ερχόταν να παίξει με γυαλιά…και κορδέλα. Θα μου μέινει αξέχαστος γιατί στα μονά που παίζαμε είχα κάνει ρεκόρ ταπών – 4 συνεχόμενες στην ίδια φάση. Όταν τον είδα στην τηλεόραση πέθανα στα γέλια, αλλά όταν τον ακούω να ρωτάει ξένους παίκτες – ειδικά αμερικάνους – με τα τρισάθλια αγγλικά του πραγματικά ντρέοπομαι για το επίπεδο των Ελληνικών μέσων. Είναι πραγματικά άξιο απορίας πως στην Ελλάδα για να πας μπροστά πρέπει να είσαι υπερβολικά ατάλαντος.

    Για τον Χατζηγεωργίου δεν θα πω πολλά, η φωνή του μιλάει από μόνη της. Το παιδάκι είναι βαλτό του κερατά (ξέρω τι λέω…) και ξεκίνησε από το πόλο (έπρεπε να μέινει εκεί) όπου δεν χρειάζεται να ξέρεις το άθλημα για να το περιγράψεις. Όσον αφορά το τέννις, έλεος, είναι η μέγιστη προσβολή στο άθλημα, και πραγματικά απορώ με την αδιαφορία αυτών των ανθρώπων. Μεγάλε, πλήρωσε 50 ευρώ και πάρε κανένα μάθημα πριν πιάσεις το μικρόφωνο – η μόνη έξυπνη μπαλιά δεν είναι η λόμπα (έτσι την λέει). Α, ναι, τώρα άκουσε κάπου και το top spin, και το λέει συνέχεια. Η πλάκα είναι ότι τους πληρώνουμε!!! Παρότι πάντα γελάμε μες την ασχετοσύνη τους (και καταληγεις να βλέπεις τα αθλήματα ακούγοντας μουσική για να μην φρικάρεις) η όλη φάση είναι για κλάματα. Μόνο στο Eurosport έχω ακούσει νορμάλ εκφωνητές. Συμπέρασμα, να καταργηθεί οτιδήποτε δημόσιο μπας και δούμε άσπρη μέρα. Και τα λεφτά μας πίσω. Θα επανέλθω. Πολύ καλή δουλειά κάνετε.

  5. thanos Says:

    Μια απλή αναφορά για τον γλωσσο-πλάστη- Δημήτρη Χατζηγεωργίου. Τι εννοούσε με τον όρο «Ευρωποδόσφαιρο»? Επίσης, αποκάλεσε παίκτη με τον χαρακτηρισμό αργοπόδαρος!!! Μήπως κατά το βρωμοπόδαρος???? Hall of Shame με 1000

  6. abelokipoi Says:

    Μμμ, το Ευρωμπάσκετ άρχισε και παρέα ξεκίνησε και η ταινία τρόμου που ονομάζεται Vamos Eurobasket. Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα τόσο άθλια εκπομπή εν έτη 2007 και σε συνδυασμό με ένα τουρνουά που διαδραματίζεται σε μια τόσο μοντέρνα και funky χώρα όσο η Ισπανία. Έχει κανείς την εντύπωση πως το Vamos Eurobasket σχεδόν ευθύνεται για την συνολική εικόνα της Εθνικής (αλλά όχι και του τουρνουά το οποίο στην ουσία δεν παρακολουθούμε). Τι να πρωτοσχολιάσεις, τους Adams Family παρουσιαστές στην Αθήνα, που επιμένουν να μην αναλύουν τα παιχνίδια και που παρασύρουν τους καλεσμένους σε αοριστολογίες και επαναλαμβανόμενες γενικολογίες τύπου κουβέντας σε μπαλκόνι/καφενείο? (Μα καλά, φοβόμαστε να μιλήσουμε πλέον, στην Ελλάδα ή στην Βενεζουέλα ζούμε?). Τους 5 (!!!) ανεκδιήγητους δημοσιογράφους στην Γρανάδα (διάβασα πως μέχρι και το αυτοκίνητο τους πήραν έξω από το ξενοδοχείο, ποιός πλήρωσε το πρόστιμο παρακαλώ) που φαίνονται να το απολαμβάνουν το ταξιδάκι στο …ξενοδοχείο…αφού μάλλον κυνηγάνε τους Έλληνες παίκτες μέχρι και στην τουαλέτα. Όσον αφορά τον περιβόητο Β. Σκουντή, αυτή η ιστορία με το «σπασμένο» ρόδι έχει αρχίσει να γίνεται πολύ girly. Στην Μαδρίτη που μέσα στο έμβλημα της πόλης είναι και μια αρκούδα τι θα κάνει για να το παίξει έξυπνος, θα τρέχει στο τσίρκο? Απορώ με την ψυχραιμία των Ελλήνων παικτών μπροστά στον καταιγισμό αψυχολόγητων σχολίων-δήθεν ερωτήσεων. Επίσης, που είναι τα δυνατά σποτάκια με μουσικές, που είναι τα μοντάζ, δεν υπάρχει ούτε ένα εύκολο πρόγραμμα για editing στην ΕΤ1? Ρε παιδιά, αν είστε τόσο πίσω να σας δώσουμε ένα χεράκι, έχουνε περάσει 20 χρόνια από το 87. Έχουμε μπει στο 2007 και πλέον θέλουμε ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ.

  7. abelokipoi Says:

    Η σωστή ορολογία για τους 5 της Γρανάδας είναι δμοσιογράφοι/teletubbies

    http://www.bbc.co.uk/cbeebies/teletubbies/

  8. drazen93 Says:

    Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια:

    Ο όρος ομερτά (ιταλικά Omerta) είναι άγνωστης προελεύσεως. Απαντάται στις περιοχές Σικελία, Καλαβρία και Απουλία, όπου υπάρχει ισχυρή παρουσία παρανόμων οργανώσεων (Μαφία). Ο όρος αποδίδεται με την έννοια της μη συνεργασίας με τις αρχές. Στην πραγματικότητα είναι ο νόμος της σιωπής, που η παραβίασή του πρέπει να τιμωρηθεί με θάνατο. Σε συνάρτηση με το νόμο της σιωπής είναι και η σικελική παροιμία «όποιος δεν ακούει, δε βλέπει και δε μιλάει, ζει εκατό χρόνια».

    Στο Ελληνικό μπάσκετ η ομερτά έχει την εξής έννοια: Άμα είσαι δημοσιογράφος και κάνεις δημόσια κριτική σε παίκτες/προπονητές, τότε αυτόματα θα βρεθείς εκτός μπασκετικής μασωνίας..

  9. abelokipoi Says:

    100% σωστό. Στην Ελληνική κοινωνία πλέον συναντάται σε όλα τα επίπεδα και σχεδόν για όλα τα θέματα – βλέπε πυρκαγιές, υπόθεση Vodafone, «γνωστοί άγνωστοι», και πολλά άλλα «σκάνδαλα».

  10. k.j. Says:

    Αν κάποιος έπαιρνε συνέντευξη από Μαγουλά να τι θα έβγαζε:

    Πείτε μας κύριε Μαγουλά τι γνώμη σας για την Εθνική ομάδα?

    Μαγ: Όπως ξέρετε Γρανάδα σημαίνει ρόδι και επειδή το ρόδι έχει κουκούτσια τα φτύνουμε ενίοτε

    Κύριε Μαγουλά πώς βλέπετε το κλίμα έπειτα από την ήττα της Εθνικής?

    Το κλίμα της Εθνικής μοιάζει με το ρόδι.Όταν αυτό το στίβεις βγάζει ζουμί που ειναι πολύ θρεπτικό για όλους.

    Κύριε Μαγουλά πείτε μας για τις συνθήκες που επικρρατούν στην Ισπανία για τους δημοσιογράφους?

    Θέλω να επισημάνω ότι η λέξη Γρανάδα στα Αραβικά σημαίνει ρόδι και ότι ο κύριος Σκουντής μου πήρε την ατάκα ότι Γρανάδα σημαίνει ρόδι.

    Ημαρτον σε λίγο θα μας πει ότι και το ρόδι προξενεί άσθμα γι αυτό δεν έχουν ανάσες οι παίκτες της Εθνικής

    Και μην ξεχνάτε κάτι Γρανάδα στα Αραβικά σημαίνει ρόδι

  11. abelokipoi Says:

    Vamos Eurobasket – Η συνέχεια του τρόμου.

    Το χιλιοσπασμένο ρόδι (μάλλον προιόν χαζοχαρούμενης κουβεντούλας μετά ουίσκι και ξηρών καρπών στο μπαρ του ξενοδοχείου), το ανέφερε φωναχτά και με χαρά ο Χ»γεωργίου στον Σκουντή σε καλάθι στο προηγούμενο από το πρωινό μας παιχνίδι. Το έκανε για σπάσιμο στους αντιροδιακούς…

    Πλέον οι μεταδόσεις του «Whiteman» αρχίζουν να φέρνουν σε παλιά επεισόδια του Ali, όσον αφορά τις αντιδράσεις των ερωτηθέντων.

    http://www.channel4.com/entertainment/tv/microsites/A/alig/clip.html

    Και η Ομερτά που ορθώς αναφέρει ο Ντράζεν έκανε δυναμική παρέμβαση χθές το βραδύ την στιγμή που ο εύστροφος Δημήτρης Παπανικολάου ξεκίνησε γρήγορα να αναλύει το παιχνίδι μπασκετικά όπου και διεκόπει άμεσα από τον Νοσφεράτου/Περπερίδη. Μάλιστα ο επαγγελματίας καλαθοσφαιριστής αναγκάστηκε να ζητήσει συγνώμη (!!!) στη επαναφορά με την δικαιολογία «για να μην μπερδευτεί ο κόσμος» (!!!) πάνω στο (μοιραίο?) λάθος του να προσπαθήσει να δώσει γνώση στον κόσμο.

    Για ένα μπορούμε να είμαστε σίγουροι. Με άτομα σαν τον Νεσφεράτου/Περπερίδη, το μόνο σχετικό με το μπάσκετ που θα μάθουν τα παιδιά μας από την τηλεόραση θα είναι οι τσιρίδες των εκφωνητών όταν κάποιος παίκτης βάζει οριακά τρίποντα. (Εμείς τουλάχιστον είχαμε ποιοτικά παιχνίδια ΝΒΑ στις 3 το μεσημέρι του Σαβάτου). Μήπως να στείλουμε υπογραφές στην Βουλή για το θέμα??

  12. abelokipoi Says:

    Επίσης ξέχασα να κάνω αναφορά στο τρομερό σχόλιο του γραφικού (πλέον) Σιγάλα «έτσι όπως παίζεται το μπάσκετ τώρα…η δική μας εποχή είχε πολύ πιο ποιοτικούς παίκτες»(!!!)

    Καμία πραγματική επαφή με το άθλημα, ούτε τότε, ούτε τώρα…

  13. drazen93 Says:

    Επειδή κάτι πήρε το μάτι μου, χθες φάνηκε η γύμνια των παρουσιαστών. Είχαν καλεσμένο τον Νο1 ατακαδόρο (Παπέου) και δεν κατάφεραν να τον εκμεταλλευτούν στο ελάχιστο.. Η δήλωση του «magic» για «πελάτες» Γάλλους ατυχέστατη.. Λες και μίλαγε με τίποτα φίλους του σε κάποιο ταβερνείο (όπως ο Ζευγώλης που συχνά τσακίζει παϊδάκια σε γνωστή ταβέρνα της Δάφνης..)

    Υ.Γ. Οι Σκουντής, Χ»γεωργίου πρέπει να γράψουν νέο λιθουανικό λεξικό (Καούκενας, Λαβρινόβιτς και δεν συμμαζεύεται). Σαν τον Περπερίδη ένα πράγμα, που μέχρι πριν κάποια χρόνια αντί για Σισκάουσκας έλεγε Ζισκάουσκας.. Όπως λέμε Ζλοβενία..

  14. abelokipoi Says:

    Ναι, μπράβο, το Ζλοβενία ακούστηκε για πρώτη φορά εκείνο το βράδυ…(ήμαρτον)

  15. DrJ Says:

    Αν και Παναθηναικός είναι τελείως αντιμπασκετικός,άχρωμος,άοσμος και τελείως άστοχος στις κρίσεις του.Ο λόγος για τον Βάιο Τσούτσικα ο οποίος αισίως λανσάρεται για μπασκετικός αναλυτής.Αποκορύφωμα της ασχετοσύνης του το πρόσφατο άρθρο του στη SportDay με τίτλο «με Σάρας στο λιμάνι θα ψάχνουμε για τον δεύτερο». Η είσοδος του στο Hall of Shame είναι δικαιολογημένη.Θα επανέλθω και με μελλοντικές υποψηφιότητες(Ελευθεράτος,Λεάνης,κλπ)

  16. galobasket Says:

    Ενδιαφέρουσα άποψη μπασκετόφιλου για τον Χατζηγεωργίου :»ύστερα από 5 χρόνια, ο Δημήτρης “κάνω ανταύγιες” Χατζηγεωργίου έμαθε ότι ο παίκτης λέγεται Γκαρμπαχόσα και όχι Γκαρμπαχόθα. Άντε, στο Ευρωμπάσκετ του 2013 προβλέπω ότι θα μάθει πως η base line μεταφράζεται γραμμή βάσης και όχι βασική γραμμή (από τη βάση του ορθογωνίου, αλλιώς στα αγγλικά θα ήταν basic)…»

    Κάτι άλλο προς σχολιασμό, κουιζάκι αλλά προσαρμοσμένο στην ενότητα που κάνω σχόλιο: Ποιός δημοσιογράφος από αυτούς που σχολιάζετε καθημερινά και σχολιάζει από τη μικρή οθόνη καθημερινά έχει δίπλωμα προπονητικής στο μπάσκετ. Μάλιστα, στο μπάσκετ!

    Υ.Γ. Ντράζεν είσαι εκτός συναγωνισμού, έχεις σπάσει όλα τα κοντέρ, παίζεις στα 100 Kbps!!!

  17. drazen93 Says:

    Μιας και αναφέρθηκες στους τηλεσχολιαστές, τρεις παρατηρήσεις:
    1) ας πει κάποιος στον Σκουντή ότι το τζάμπολ έχει αντικατασταθεί από το βελάκι (χθες στο Ρωσία-Γαλλία πάλι έκανε λόγο για τζάμπολ σε σχετική φάση)
    2) Ο Χ»γεωργίου σε ολόκληρο το τέταρτο δεκάλεπτο του αγώνα Ισπανία-Γερμανία δεν έκανε άλλη δουλειά, από το να ειρωνεύεται και να χασκογελάει με τον Μαρκ Γκασόλ.. Όταν μεταδίδεις, οφείλεις -αν μη τι άλλο- να είσαι σοβαρός..
    3) Ο Ιωάννου παίρνοντας συνέντευξη από τον Μπλατ του είπε το εξής: «Congratulations for your w νωρίτερα!»

  18. galobasket Says:

    Χωρις να παίρνω γενική θέση για τους δημοσιογράφους της ΕΤ, θα ήθελα να επισημάνω ότι στο Παγκόσμιο εκείνος που έλεγε συνεχώς ότι ο Μαρκ Γκαζόλ έπαιζε με μέσο, με βίσμα, μέχρι που μια μέρα μετά τον τελικό έγραψε άρθρο συγγνώμης και παραδοχής ότι ο Μαρκ απέδειξε ότι δεν παίζει λόγω του αδερφού του. Επίσης θέλω να τονίσω την εμμονή του Χατζηγεωργίου με τα μυικά κιλά. Ζυγαριά έχει? Ξέρεις κανείς γιατί γράφουν τον Τσαρτσαρή 2,05 και τον Ντικούδη μου φαίνεται ψηλότερο?

  19. drazen93 Says:

    Στις φετινές τους μεταδόσεις πάντως συνεχίζουν να λένε ότι παίζει με βύσμα, κάνει μπάσιμο σε slow motion και άλλα χαριτωμένα.
    Ο Σκουντής πάντως (υποθέτω ότι αυτόν εννοείς ότι έγραψε άρθρο mea culpa) εμφανίζεται πιο μετρημένος στις κρίσεις του.
    Όταν μεταδίδουν ξένα παιχνίδια ωραία ξέρουν να ειρωνεύονται, όταν παίζει η Εθνική μας δεν λένε κουβέντα για τους δικούς μας (ακόμα και όταν σέρνονται στο γήπεδο)

    Υ.Γ. Για τον μικρό Γκασόλ ο Χ»γεωργίου είπε χθες ότι όταν είχε πάει στην Αμερική να παίξει μπάσκετ σ’ενα κολλέγιο, είχε πάρει 30 κιλά, όχι όλα μυικά.. Μιλάμε για τρελό κόλλημα με τα μυικά κιλά..

  20. galobasket Says:

    Αν υπήρχαν δημοσιογραφική μεταγραφική βάση δεδομένων αλά google, τα μυικά κιλά που έχει πει ο Χατζηγεωργίου για τον Γκαζόλ θα είχαν σπάσει την μπάνκα. Έχω βαρεθεί να το ακούω σε κάθε παιχνίδι. Ναι, κατά λάθος δεν έγραψα το όνομά του πριν, ο Σκουντής ήταν. Τουλάχιστον ο Σκουντής αναγνώρισε το λάθος του.

    Ο δημοσιογράφος που έχει δίπλωμα προπονητή είναι ο Περπερίδης..

  21. DrJ Says:

    Για φανταστείτε να βάζανε τον Συρίγο δίπλα στον Χατζηγεωργίου στην περιγραφή!Απορώ αν ο Φιλιππας θα συγκρατιοταν να μην απαντήσει στον βομβαρδισμό του Χατζηγεωργιου(στατικος σουτερ ο Γκαρμπαχοθα,όλες οι πάσες=έξτρα πάσες κλπ κλπ).Βέβαια εδώ κάνει παρατηρήσεις στον σκηνοθέτη,στον Δημητράκη θα κολώσει??Μακάρι να το δούμε θεούλη μου,άλλωστε τόσα λεφτά τους πληρώνουμε,αν δεν μπορούν να περιγράψουν έναν αγώνα τουλάχιστον ας μας χαρίσουν τέτοιες στιγμές

    Υ.Γ Ο Περπερίδης πάντως πλασάρεται για βολεϋκός

  22. abelokipoi Says:

    Επιτέλους, άκουσα δια στόματος «Whiteman» ότι έφαγε πόρτα παρέα με τον αξύριστο συνάδελφό του από τον όροφο των παικτών χθές το βράδυ. Τι κρίμα που δεν πέρασαν μαζί και την τελευταία βραδυά (μετά από 16 μέρες και νύκτες) παίκτες και δημοσιογράφοι…Οι κακές παρέες όμως πρέπει να κόβονται από νωρίς, μετά είναι πλέον αργά…

  23. abelokipoi Says:

    Vamos Eurobasket –

    Δυστυχώς η εκπομπή του τρόμου τελείωσε, και τελικά δεν πρόλαβαν να εμφανιστούν οι γείτονές μου Μπάμπης (χασάπης), και κυρά-Μαρία (συνταξιούχος) οι οποίοι ήταν καλεσμένοι για να αναλύσουν τα παιχνίδια της Εθνικής. Την θέση τους πήραν άλλα σύγχρονα μυαλά όπως Ε. Κιου-μουρ-τζό-γλου και Σ. Δουβής. Ο δεύτερος εμφανίστηκε την τελευταία μέρα σαν εκπρόσωπος της Φεουδοκρατίας ατην οποία ζούμε, με σκοπό να εξηγήσει σε όλους εμάς τους αδαείς τι ακριβώς παρακολουθούσαμε τις τελευταίες 2 εβδομάδες (το προιόν της αντίστοιχης Ισπανικής ομοσπονδοκρατίας). Όσον για τον κύριο Κιου-μουρ-τζό-γλου, ας του εξηγήσει κανείς πως 1) η Οθωμανική Αυτοκρατορία δεν υπάρχει πια 2) η Θεσσαλονίκη έπαψε είναι το κέντρο του παγκόσμιου μπάσκετ εδώ και δεκαετίες 3) το σύστημα της ΗΤΤΟΠΑΘΕΙΑΣ έχει αντικατασταθεί από την πραγματικότητα της ΝΙΚΗΣ. κλπ κλπ κλπ

  24. drazen93 Says:

    Πάντως ο Κιουμουρτζόγλου, μετά την ήττα στον ημιτελικό, μαζί με τους Μπακατσία και Γιώργο Διαμαντόπουλο -που ήταν επίσης καλεσμένοι- είπε ξεκάθαρα ότι η διαιτησία δεν επηρέασε το αποτέλεσμα, σε αντίθεση με τους οικοδεσπότες της εκπομπής και τους τηλεσχολιαστές, οι οποίοι έβλεπαν «γκρίζα» φαντάσματα..

  25. abelokipoi Says:

    Ναι, γιατί ήταν η γραμμή του αυτή, να πει τα αρνητικά. Σίγουρα δημιουργήθηκε ένα σκηνικό όπου οι δημοσιογράφοι μιλάγαν για την «υπερ-ομάδα» ενώ τα αποτελέσματα έδειχναν το αντίθετο, ενώ η αλήθεια είναι κάπου στην μέση. Το ζήτημα είναι πως άρχισαν να «μιλάνε» όλοι, κανείς να μην λέει το προφανές (η ομάδα ΔΕΝ ήταν καλά προετοιμασμένη) και ξαφνικά βρήκαν όλοι αφορμή για να πουν την πίκρα τους.

    Το ίδιο κάνω και εγώ, βρίσκω αφορμή για να πω τα δικά μου «γενικότερα σχόλια» μόνο που εδώ είναι ένα δημοκρατικό μπλογκ και όχι η κρατική τηλεόραση. Το να φωνάζεις άτομα απλά για να τους φωνάξεις δεν μου λέει και πολλά. Σίγουρα έχεις δίκιο, οι συντονιστές ήταν σε άλλη φάση και σίγουρα έχουν ευθύνες σαν οργανωτές του «σωου». Αλλά με Νοσφεράτου και Άνταμς Φάμιλυ…τι περιμένεις?

    Εγώ εκνευρίζομαι γιατί θα προτιμούσα 1000 φορές να βλέπω ωραία και μοντέρνα μπασκετικά σποτάκια από όλες τις ομάδες (το μπάσκετ θέλει φαντασία άρα θέλει και ερέθισμα) παρά να ακούω και να βλέπω τους ίδιους και τους ίδιους (εξαίρεση η παίκτες που κλήθηκαν). Μόνο που κάτι τέτοιο θέλει δουλειά (που προφανώς απεχθάνονται στη ΕΡΤ) και γνώσεις. ‘Ετσι την βγάλαμε πάλι με παράθυρα και …ουζάκια…παρέα είτε με ηττοπαθείς είτε με αιθεροβάμονες. Ταπεινή μου γνώμη πάντα.

    Για να μην μιλήσω για τις συνεχείς διακοπές για διαφημίσεις…

  26. galobasket Says:

    Αντε πάλι με την προετοιμασία. Όλοι παρόντες ήταν στην προετοιμασία τελικά. Σόρι για την ειρωνεία αλλά λόγω δημοκρατικότητας δεν μπορώ να κρύψω τον αυθορμητισμό μου ο οποίος υπερισχύει του μπιζαρίσματος.

  27. abelokipoi Says:

    Λέγε ότι θες.

    Τι να σου πω, σου φάνηκε αυτή η ομάδα προετοιμασμένη για να κερδίσει αυτό το τουρνουά?

    Επίσης δεν ήθελα να το πω, αλλά όταν παίζανε «Παναθηναικοί» μεταξύ τους έχω την εντύπωση ότι παίζανε καλύτερα.

    Ερώτηση 1 – προπονητής που κατεβάζει μια ομάδα πολύ αμυντικά, πιστεύει ή δεν πιστεύει στους παίκτες του?

    Ερώτηση 2 – το «μακρυνό» σουτ, είναι απόρροια προπόνησης ή «καρδιάς» ??

  28. galobasket Says:

    Αν έχαναν οι Ισπανοί τις βολές ναι θα μου φαινόταν προετοιμασμένη για να το πάρει. Αν δεν υπήρχε ο Παπαλουκάς δεν θα μπαίναμε στην τετράδα. Όλα είναι σχετικά. Ποιός εγγυάται ότι η καλύτερη προετοιμασία σου δίνει και την πρωτιά του τουρνουά. Οι Ρώσοι έχασαν με 20 πόντους όλα σχεδόν τα φιλικά και πήραν την κούπα.

    Για τον προπονητή που παίζει αμυντικά και έχει γενικά αμυντικούς προσανατολισμούς, δεν σημαίνει ότι ο αμυντικοσυντηρητικός προσανατολισμός συνεπάγεται και έλλειψη προετοιμασίας. Αν κάποιοι παίκτες είναι για πολλά χρόνια σε μια ομάδα είναι λογικό να έχουν μεγαλύτερο βαθμό ομοιογένειας από άλλους που βρίσκονται μια φορά το χρόνο για τρία χρόνια.

    Το σουτ είναι άσχετο με την προετοιμασία. Εϊναι δομικό στοιχείο του κάθε παίκτη και ανάγεται από την παιδική τουλάχιστον ηλικία. Θέλεις να μου πεις ότι ο Παπαλουκάς και όλοι οι άλλοι δεν έκαναν προπόνηση φέτος στο σουτ; Μην τρελαθούμε κιόλας.

    Έχει ακούσει – διαβάσει κανένας Πράσινη που μου μετέφεραν ότι αναφέρει πώς και Παπαλουκάς – Ντικούδης αποχωρούν από την Εθνική;

  29. We Says:

    Πείτε ό,τι θέλετε αλλά εμείς πιστεύουμε ότι ο Ασπρούλιας είναι ο καλύτερος δημοσιογράφος αυτή τη στιγμή στο μπάσκετ κ τον πάμε με χίλια!!! Φοβερός κ ως προς τις γνώσεις του και ως προς τον χαρακτήρα του. Θανάση συνέχισε και μην ακούς κανένα. Εμείς σε στηρίζουμε!!!

  30. galobasket Says:

    Χτύπησε και πάλι ο Φίλιππας. Παρακαλώ θαυμάστε τον http://www.sport-fm.gr/news.jsp?newsID=102243

  31. abelokipoi Says:

    Προς We (who are you really?) –

    Δεν μας ενδιαφέρει ο χαρακτήρας του Whiteman (δεν γίνεται να είναι όλοι τόσο κακοί όσο ο Ναπολέοντας) ούτε αν κάνει καλή παρέα στο μπαρ του ξενοδοχείου.

    Περί γνώσεων κολοκύθια. Δεν έχει δώσει δείγμα γραφής (δεν μιλάμε για το ποιός έβαλε καλάθι πότε και παρόμοιες κουταμάρες) και μάλλον ούτε πρόκειται. Έτσι και αλλιώς οι περισσότεροι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ εμφανίζονται το ίδιο άχρωμοι και άγευστοι, απλά αναμασητές ειδήσεων. Τα προφανή τα βλέπουμε και μόνοι μας.

    Λίγη σοβαρότητα ζητάμε, και αν υπάρχει ευφυία να χρησιμοποιείται που και που. Δημόσιοι υπάλληλοι είναι (μην το ξεχνάμε) και καθήκον τους είναι να κάνουν σωστά την δουλειά τους και να δικαιολογούν τα έξοδά τους (δημόσιο χρήμα).

  32. abelokipoi Says:

    Γκαλομπάσκετ –

    κάποιος πάει γυρεύοντας ή μου φαίνεται??

  33. ropalidis Says:

    100% dikio o Syrigos…

    ki opoios amfivallei as rotisei sti Thessaloniki ti ginotan ston Irakli me Lazaro, Kakiousi, kai ton manatzer tous Filioudi, poy einai, opws lene, pisw ap’ ola, gia na ginei o psilos… o neos Fasoulas! Atomo, diladi, me apopsi.

    Yparxoun kapoioi dimosiografoi sti Thessaloniki poy ta exoyn grapsei…

  34. galobasket Says:

    Μεταξύ άλλων αναφέρει ό τι ο Παπαδόπουλος όταν οι άλλοι πάλευαν για το μετάλλιο αυτός σαμποτάριζε με πολλούς τρόπους την προσπάθειά τους. Αλήθεια υπάρχει κάτι πιο προσβλητικό από αυτήν την κατηγορία που δίνει στον Λάζαρο Παπαδόπουλο από τη στιγμή που η λέξη σαμποτάρισε δεν είναι ανάμεσα σε εισαγωγικά; Διαφωνώ κάθετα πάντως με την βάση πάνω στην οποία αναπτύσσει ο Φίλιππας το συλλογισμό του. Η μη κατάκτηση μεταλλίου δεν συνεπάγεται κατ ανάγκη αποτυχία αλλά ούτε και επιτυχία. Πήραμε αυτό που αξίζαμε και πολύ δύσκολα θα παίρναμε καλύτερη θέση σε αυτό το Ευρωμπάσκετ (προσωπκές κρίσεις).

    Και για να τελειώνουμε γιατί κουράστηκα πλέον και κούρασα συγχρόνως:

    «Δυστυχώς, όμως, τα παιδιά δεν κατάλαβαν τίποτα. Ισως διότι έχουν κακοσυνηθίσει σε κανακέματα και χάδια, «

    Αν είναι έτσι Φίλιππα ποιος τους κανάκευε; Ποιός τους εκθείαζε; Άραγε σε ένα χρόνο όλα αλλάζουν Φίλιππα; Προφανώς όποιος δεν είναι μαζί σου είναι και εχθρός σου Φίλιππα. Να γυρίσουμε το χρόνο πίσω να δούμε τι έλεγες γι αυτά τα παιδιά προηγουμένως; Θέλεις Φίλιππα;

    «Πρώτον, διότι δεν είχα πια καμία διάθεση να εκπροσωπώ παίκτες με τέτοια μυαλά»

    Αχ πως αλλάζουν τα μυαλά στη σημερινή εποχή της παγκοσμιοποίησης!

    «δεν ήμουν ούτε στο ελάχιστο διατεθειμένος να γίνω μέρος ενός προβλήματος το οποίο ήταν φανερό πού θα οδηγούσε.»

    Την κάνω στα δύσκολα, τι ευτυχία τσιμπήσατε στο άρθρο και την έκανα με ελαφριά πηδηματάκια!

    Το «Εχω εμπιστοσύνη στους παίκτες μου» του Γιαννάκη

    εκλαμβάνεται ως δήλωση νομιμοφροσύνης του Γιαννάκη προς τους παίκτες του.

    |”Και από εκείνη τη στιγμή ήταν πια αιχμάλωτος του Λάζαρου. Και των όποιων διαθέσεών του…”

    Προσοχή όχι στους παίκτες του. Δήλωσε νομιμοφροσύνη στους παίκτες αλλά πλέον ήταν αιχμάλωτος του Λάζου. Μα καλά τι είναι πλέον αυτός ο Λάζος; Νονός; Βαρώνος; Εθνικός προμηθευτής;

    Είπε για τον Λάζο: Η αποθέωση της αγνωμοσύνης και της παλιανθρωπιάς/ Πόντιος Πιλάτος/ αχαρακτήριστη συμπεριφορά/

    Προσοχή: όποιος έχει κακή απόδοση ή είναι αγωνιστικά ανύπαρκτος θα δέχεται από εδώ και στο εξής τέτοιους χαρακτηρισμούς. Υπόγραφή: Φίλιππας Συρίγος

    «αλλά αυτοί δεν δίστασαν να του πετάξουν λάσπη όταν φοβήθηκαν ότι υπήρχε κίνδυνος να βάλει τον νεαρό Κουφό στην ομάδα!»

    Ποιοί είναι αυτοί Φίλιππα που τα λες δίχως μαλλιά στη γλώσσα;

    “Στην περίφημη ανακοίνωση-επαναστατικό μανιφέστο των παικτών, που συνέταξε και ανάρτησε σε διαδικτυακό τόπο δημοσιογράφος ο οποίος εδώ και πολλά χρόνια πλέει με «σημαία ευκαιρίας» στον χώρο του μπάσκετ, οι παίκτες της Εθνικής υποστήριζαν μεταξύ άλλων ότι ως εκπρόσωπος Τύπου της ομάδας δεν είχα δικαίωμα να τους κρίνω δημοσίως.
    Οποία υποκρισία, όμως! Διότι εκπρόσωπος Τύπου ήμουν και το 2005 και το 2006, όταν και πάλι έκρινα τις αγωνιστικές επιδόσεις τους, τη συνέπεια και τη συμπεριφορά τους, χωρίς όμως να έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Γιατί, λοιπόν, τώρα και όχι τότε; Μα, πολύ απλά, διότι τότε τα όσα έγραφα δεν τους ενοχλούσαν, ενώ τώρα τους φάνηκαν βαριά κι ασήκωτα…”

    Είχες χαρακτηρίσει αγωνιστικά Αχίλλειο πτέρνα της ομάδας το 2005 και 2006 συλλήβδην όλους τους ψηλούς Φίλιππα;

    “Η αλήθεια, λοιπόν, είναι μία.”

    Το μάθαμε και αυτό πλέον. Η αλήθεια είναι μια και κάτοχός της πάντα θα είναι ο Φίλιππας! Οποία αλλαζονεία. Ενας υπάρχει που λέει την αλήθεια και όλοι οι άλλοι (παίκτες) είναι ψεύτες.

    “Μόνο που από το πόστο του εκπροσώπου Τύπου τους προσέφερα (και μάλιστα ανιδιοτελώς), δεν μου προσέφεραν, οπότε θα έπρεπε να χειριστούν τουλάχιστον με μεγαλύτερη ευγένεια το όλο θέμα. ”

    Τι τους προσέφερες Φίλιππα; Την εκδήλωση έπειτα από το Μουντομπάσκετ που γελάνε όλοι και αναβίωσαν δικτατορικές πρακτικές; Αυτοί δεν σου προσέφεραν τίποτα; Όσο για την ευγένεια όταν απαιτείς κάτι πρέπει και να δίνεις κάτι αντίστοιχο.

    “Οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) παίκτες της Εθνικής έπεσαν θύματα του Παπαδόπουλου, αλλά αυτό δεν μειώνει τις ευθύνες τους. Υποτάχθηκαν στις διανθισμένες με βρισιές και απειλές απαιτήσεις του, χάριν μιας ενότητας που τελικά μόνο κατ’ όνομα παρέμεινε ζωντανή ανάμεσά τους.”

    Ασχολίαστο

    “Και τώρα, μετά την απώλεια του μεταλλίου και του απευθείας εισιτηρίου για το Πεκίνο, τι να πω σε σχέση με τη συμμετοχή της Εθνικής μπάσκετ στο Ευρωπαϊκό της Ισπανίας;”

    Έχουμε φτάσει πλέον στο επίπεδο η 4η θέση να θεωρείτε προφανής και αποτυχία και η Τρίτη θέση κατά δήλωση του Φίλιππα σώσιμο της παρτίδας!

    Ο μέγας πατριάχης του μπάσκετ, ο ευπατρίδης της δημοσιογραφίας, ο αδέκαστος πολεμιστής της διαφθοράς και πολλά άλλα κύριος Συρίγος έχει το δικαίωμα να λέει ότι θέλει, να υβρίζει όποιον θέλει, να αλλάζει άποψη και πλεύση όποτε νομίζει και κυρίως να μην έχει την ανάγκη να απολογηθεί σε κανένα. Στη χώρα της λήθης όμως είναι αναμενόμενο να υφιστάμεθα φαινόμενα τύπου Συρίγου. Όταν βαυκαλιζόμαστε ότι υπηρετούμε έναν σκοπό πρέπει να τοποθετούμε το συλλογικό συμφέρον πάνω από την προσωπική μας ματαιοδοξία.(κλεμμένη αυτή η παράγραφος).

  35. galobasket Says:

    “Στην περίφημη ανακοίνωση-επαναστατικό μανιφέστο των παικτών, που συνέταξε και ανάρτησε σε διαδικτυακό τόπο δημοσιογράφος ο οποίος εδώ και πολλά χρόνια πλέει με «σημαία ευκαιρίας» στον χώρο του μπάσκετ

    Για τον Κογκαλίδη λέει; Ποιός έβγαλε πρώτος τη συνέντευξη;

  36. abelokipoi Says:

    Προς Ροπαλίδης –

    Αποδείξεις – στοιχεία?

    Και τι ακριβώς προσπαθεί να πετύχει ο Παπαδόπουλος? Μελλοντική πολιτική καριέρα?

  37. nik mik Says:

    Ναι τον Κογκαλιδη εννοει. Εκει εβρισκε βημα ο Λαζος και εριχνε τις αιχμες του προς πασα κατευθυνση… Γι΄αυτο αλλωστε ο Κογκαλιδης τον αβανταρε τρελα σε ολο το Ευρωμπασκετ και υποστηριζε τα λεγομενα του Λαζου.Αν και τον συμπαθω ακομα τον Κογκα το αρθρο του Φιλιππα με εβαλε σε σκεψεις. Ο δημοσιογραφος που πλεει με σημαια ευκαιριας στο μπασκετ αντι να ασκουσε κριτικη στην εθνικη και στον παπαδοπουλο(ο πιο αρνητικος παιχτης της διοργανωσης) ασκουσε στον Φιλιππα. Χαιρετε.

  38. abelokipoi Says:

    Προς δημοσιογραφικούς ιούς που εμφανίζονται κατά περιόδους στο Hall of Shame των παιδιών – ΝO PASARAN !

  39. spastis Says:

    Μην περιμένετε ποτέ μα ποτέ να πει ο Συρίγος ότι αναφέρεται στον Κοκαλίδη, ή όπως διάολο τον λένε αυτόν με το basketblog. Πολύ απλά γιατί για τον Φίλιππα δεν υφίστατε καμία τέτοια δημοσιογραφική οντότητα.

    Και μεταξύ μας ένας άνθρωπος που φτιάχνει μπασκετικό site χωρίς να πληρώνει κανέναν από τους συντάκτες του, μόνο και μόνο για να κάνει συμφωνίες με μικροταβερνία προκειμένου να τρώει τσάμπα διαφημίζοντάς τα, δεν μπορεί να απασχολεί κανέναν στα σοβαρά, πόσο μάλλον τον καλώς ή κακώς πρώτο (Αν δεν είναι κατονομάστε εσείς τον πρώτο και το δέχομαι)!

    Ίσως ο Λάζος να είχε δικαιωθεί αν είχε αποφασίσει να πει αυτά που ήθελε να πει σε κάποιον κανονικό δημοσιογράφο και όχι σε κάποιον που προσπάθησε να γίνει αλλά δεν τα κάτάφερε. Ξόδεψε τα πιο πολύτιμα χρόνια της ζωής του παλεύοντας και παρά του ότι πήρε σημαντικές ευκαιρίες καριέρας τελικά αποτελεί την πιο τρανή περίπτωση απόρριψης της αθλητικής δημοσιογραφικής πιάτσας. Εκτός κι αν κάποιος διαβάζει αδέσμευτο και ατσίδες με τα γκρι…

    Ο Παπαδόπουλος το μόνο που κατάφερε ήταν να προσφέρει ολιγοήμερο σωσίβιο σε κάποιον ήδη πνιγμένο, ο οποίος είναι λογικό σε ένα ολόκληρο Ευρωμπάσκετ να ονομάζει παικταρά τον χειρότερο σέντερ της διοργάνωσης. Ή μήπως όχι;

    Υ.Γ. Επειδή διάβασα πιο πάνω τι σημαίνει σαμποτάζ στην ομάδα θα απαντήσω εγώ. Σαμποτάζ μεγάλε δεν είναι ότι δεν έπαιζε καλά, αυτό μπορεί να συμβεί για δεκάδες λόγους που δεν αποτελεί αιτία σχολιασμού. Σαμποτάζ όμως, είναι να τον παρακαλά μια ολόκληρη ομάδα και ο προπονητής που τον στήριξε όσο κανένας, να μην φάει τεχνική ποινή στο ματς με την Λιθουανία και εκείνος να τους γράφει όλους κάτω από τον αφαλό του. Όπως επίσης σαμποτάζ είναι να σου κάνει παρατήρηση ο προπονητής σου και εσύ να του λες, στα αρ… μου!

  40. scire10 Says:

    Spastis, μια ερώτηση έχω για σένα: Αυτά που γράφεις, τα γράφεις ως γνώστης ή ως τζούρας;

    Μας κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση που μιλάς με τόσες λεπτομέρειες τόσο για την καριέρα όσο και για τις σημερινές εργασιακές πρακτικές του Κογκαλίδη την ίδια στιγμή που δείχνεις να αγνοείς το όνομά του.

    Όσο για τα περί Εθνικής και Παπαδόπουλου, ούτε στον πάγκο της ομάδας να ήσουν δεν θα τα ήξερες με τόση λεπτομέρεια… Ποιός καλοθελητής σε πληροφόρησε πάλι, άραγε;

    Οπότε κατόπιν τούτων και ως γνώστης να μιλάς, για τζούρα σε κόβω… Περαστικά…

  41. kogas Says:

    Κατ’ αρχήν ευχαριστώ τους υπεύθυνους του site για τα πολύ καλά (έως υπερβολικά) σχόλια προς εμένα. Ελπίζω να βρεθεί τρόπος να ανταποδώσω.
    Δέχομαι την αρνητική κριτική, είτε δια στόματος Συρίγου, είτε απ’ όποιον φίλο επιθυμεί να το κάνει. Χωρίς να θέλω να κάνω κατάχρηση της φιλοξενίας, να σημειώσω δύο πράγματα:
    1) Δεν έκανα κριτική στην Εθνική, απλά επειδή από την πρώτη στιγμή ξεκαθάρισα τη θέση μου: Ακόμα και 100-0 να χάναμε, η δράση αυτών των παιδιών εκτός γηπέδου, η εικόνα του διεθνή αθλητή, η προσφορά στο σύνολο, εμένα προσωπικά με κάλυπταν. Η συγκίνηση που νιώσαμε όσοι βρεθήκαμε στη Λαμία (μακριά από κάμερες και δημοσιότητα), η αληθινή συγκίνηση, δεν συγκρίνεται με κανένα χρυσό.
    2) Η αλήθεια είναι ότι «τιμώ» τα ταβερνίδια, αλλά συνηθίζω να πληρώνω. Το αν οι συνάδελφοι κι εγώ δουλεύουμε χωρίς να πληρωνόμαστε (εσχάτως κάτι πήραμε όλοι, για να μην μένουν κι εντυπώσεις) θα πρέπει να χρεωθεί υπέρ μας. Δουλεύουμε αμισθί, που λένε και κάποιοι άλλοι…
    Για την ιστορία δεν είναι το site μου, αλλά το site όλων όσων δουλεύουν και από κοινού μοιραζόμαστε (στα ίσα) τα όποια έσοδα ήθελε υπάρξουν. Γι’ αυτό και γράφουμε ό,τι θέλουμε, χωρίς να δίνουμε λόγο στο… αφεντικό.
    Σε κάθε περίπτωση, είναι τουλάχιστον αναληθές να λέμε ότι οι φίλοι που μας εμπιστεύτηκαν είναι «μικροταβερνία».
    Η Molten είναι η επίσημη μπάλα των αγώνων, οι δύο στοιχηματικές είναι εξαιρετικές εταιρίες στον χώρο τους, όπως και η ναυτιλιακή μας.
    Όσο για την άλλη (βλέπετε δεν αξιοποιώ τον χώρο για τσάμπα διαφήμιση), απλά ανήκει στον Έλληνα επιχειρηματία της χρονιάς για το 2006.
    Ποιο από αυτό είναι «μικροταβερνίο»;

    Γ. ΚΟΓΚΑΛΙΔΗΣ

  42. spastis Says:

    Το τι έκανε ο Παπαδόπουλος στον πάγκο είναι κάτι που θα το μάθεις και εσύ άμεσα από συμπαίκτη του Λάζου μάλιστα στην Εθνική. Δεν έχω απαίτηση να τα μαθαίνεις πρώτος, απλά κάνε λίγο υπομονή να πέσει η σκόνη.

    Τα περί Κοκαλίδη δεν τα λέω εγώ, απλά τα μεταφέρω. Αν έχεις πρόσβαση στην πιάτσα μπορούν να στα πουν και πολλοί άλλοι χωρίς να απαιτούν καν την ανωνυμία τους.

    Υ.Γ. Ψάξε επίσης γνώστη, να μάθεις γιατί ο Χατζηβρέττας πήρε εν θερμώ απόφαση να σταματήσει και τι είδαν τα ματιά του λίγο πριν το τέλος. Και μην ξεχνάς ότι μιλάμε για έναν από τους πιο φιλότιμους παίκτες που πέρασαν ποτέ από αυτή την ομάδα.

    Υ.Γ. Για μερικούς που μπορεί να τρώνε μαζί στα διαφημιζόμενα ταβερνεία κάθε άποψη υπέρ Συρίγου θα ανήκει σε τζούρα. Δεκτό και σεβαστό, εξάλλου για τους φίλους σου πρέπει να είσαι περήφανος, όπως και να είναι αυτοί…

    Τζούρας

  43. scire10 Says:

    Αγαπητέ Τζούρα έχεις χάσει τη μπάλα… Όταν θα μπορέσεις να πεις συγκεκριμένα πράγματα και όχι αερολογίες του στυλ «ψάξε να μάθεις τι είδε ο ένας», «ρώτα να σου πουν τι είπε ο άλλος» έλα να μας βρεις.

    Επίσης έχω ένα θέμα με τους τύπους που κουβαλάνε μεγάλες μύτες (κυριολεκτικά και μεταφορικά) οπότε θα χρειαστούν περισσότερα για να με πείσεις.

    Μέχρι τότε, για τα «περί κάθε άποψη υπέρ Συρίγου…» σε παραπέμπω εδώ.

  44. spastis Says:

    Δεν είχα διαβάσει το συγκεκριμένο άρθρο και ανακαλώ μόνο ως προς αυτό που σου καταλόγισα. Για τις μύτες δεν το κατάλαβα ακριβώς, αλλά δεν θέλω εξήγηση! Το εκλαμβάνω ότι με αποκαλείς Πινόκιο και δεν το διερευνώ περαιτέρω. Απλά από το λογοπαίγνιο με τις μύτες, κατάλαβα πως κατάλαβες ότι μάλλον δεν μιλάς με τζούρα!!!

  45. abelokipoi Says:

    Μμμ, η «δημοσιογραφική πιάτσα» αρχίζει και δίνει δείγματα γραφής…

    Για να πέσω στο επίπεδό σας – ο «ταβερνιάρης» Λαυρεντιάδης του ΜπάσκετΜπλογκ αγοράζει τα «εφημεριδάκια σας» όλα μαζί, αυθημερόν.

    1000 φορές basket-blogger παρά αυλικός του κάθε Ναπολέοντα.

    NO PASARAN

  46. nik mik Says:

    Μου φαινεται drazen93 και scire10 οτι πρεπει να αλλαξετε το ονομα του site και απο doubleteam να το κανετε Συριwar.gr

  47. drazen93 Says:

    Η θέση μας είναι ξεκάθαρη: όπου αισθανόμαστε ότι συμφωνούμε με τον Συρίγο θα το κάνουμε (και το έχουμε κάνει πολλάκις), όταν θεωρούμε ότι διαφωνούμε επίσης θα το επισημαίνουμε (έγινε πρόσφατα). Το ίδιο θα κάνουμε και με τον Κογκαλίδη και με οποιονδήποτε.
    Από εκεί και πέρα το blog είναι δημοκρατικό και ο καθένας μπορεί να εκφράζει την άποψή του αρκεί να μην γράφει χοντράδες και να τεκμηριώνει τα λεγόμενά του.

  48. galobasket Says:

    Λυπάμαι ειλικρινά για αυτά που βλέπουν τα μάτια μου. Είχε αναφέρει ο Λάζος πριν αρχίσει το Ευρωμπάσκετ ότι ο Φίλιππας χρεώνει προκαταβολικά την πιθανότητα αποτυχίας σε συγκεκριμένα πρόσωπα-ο και αφού τελείωσε το Ευρωμπάσκετ συνεχίζει να χρεώνει την αποτυχία, κατά αυτόν πάντα, στον Λάζο. Όχι μόνο του χρεώνει την αποτυχία αλλά τον δαιμονοποιεί κιόλας χρησιμοποιώντας απίστευτες εκφράσεις. Επιτίθεται επίσης και στον δημοσιογράφο που πήρε συνέντευξη από τον Λάζο. Επίσης απαξιώνει όλους τους διεθνείς σαν να είναι χαζά, αφελή και μικρά παιδιά.

    Και αναρωτιέμαι εγώ. Γιατί όλα αυτά; Αποτύχαμε με την 4η θέση τόσο πολύ για να τρελαινόμαστε έτσι; Σε ένα τουρνουά που κρίνεται στα χιαστί και στις λεπτομέρειες καταλήξαμε στην 4η θέση πίσω από μια Λιθουανία κομπλέ σε αντίθεση με το Βελιγράδι, μια Ρωσία με σοβαρό προπονητή και μια ξεκούραστη Ισπανία την οποία παίξαμε στα ίσια και χάσαμε από την απίστευτη ευστοχία της σε όλους τους τομείς. Την επόμενη μέρα όπου οι Ισπανοί έπαιξαν στο καπάκι, δηλαδή σε ίδιες συνθήκες με αυτές που την αντιμετωπίσαμε εμείς, έχασαν 11 βολές στις ίδιες περίπου προσπάθειες (26 αντί 27 στον ημιτελικό).

    Μπάσκετ καλό δεν παίξαμε αλλά πότε παίξαμε σε ένα τουρνουά καλό μπάσκετ; Με Ρωσία και Γερμανία στο Βελιγράδι και Αμερική (η Κϊνα δεν πιάνεται) στο Μούντο. Είχαμε και λίγο τύχη (με Γαλλία στον ημιτελικό) και καταφέραμε ότι καταφέραμε. Εκτός των άλλων φέτος αγωνιστήκαμε και με μείον 2 πολύ σημαντικούς παίκτες. Γιατί τόσος ντόρος; Μιλάμε και συμπεριφερόμαστε σαν να χάθηκε ο κόσμος. Ψάχνουμε συνωμοσίες, δαιμονοποιούμε καταστάσεις, κατηγορούμε από την αρχή της προετοιμασίας και όλα αυτά γιατί;

    Οι Ισπανοί τι να πούνε δηλαδή ρε παιδιά; Χάσανε το τρόπαιο ενώ τα είχαν κανονίσει όλα ευνοικά για πάρτη τους. Από το πρόγραμμα μέχρι δεν ξέρω και εγώ τι άλλο.

    Είτε θέλουμε να το πιστέψουμε είτε όχι εκ του αποτελέσματος η κριτική του Φίλιππα δημιούργησε πρόβλημα στην ομάδα και όχι αυτή καθ αυτή η συνδικαλιστική δράση των διεθνών. Από τη στιγμή που ήταν εκπρόσωπος της ομάδας η κριτική – κατηγορία δημιούργησε προβλήματα είτε επειδή οι διεθνείς είναι ανώριμοι (δεν ενστερνίζομαι αυτήν την άποψη) είτε επειδή ήταν άκομψη και άστοχη.

    Αυτή η κριτική – κατηγορία του Φίλιππα δυστυχώς έχει δημιουργήσει πρόβλημα στην Εθνική ομάδα αλλά ίσως και στον τρόπο που βλέπουν αρκετοί την Εθνική. Πλέον θα πρέπει να πάρουν θέση οι διεθνείς μας γιατί αν αφήσουν να αιωρούνται κατηγορίες σαμποταρίσματος ή κατηγορίες του τύπου ο Παπαλουκάς δεν είδε με καλό μάτι την κίνηση του Λάζου …τότε το μικρόβιο θα παραμένει μέσα και δεν θα βγει απλά θα συντηρηθεί και όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή θα ξαναδιογκωθεί.

    Εδώ θα πρέπει να παρέμβει και ο Παναγιώτης Γιαννάκης ανοιχτά πλέον και η Ομοσπονδία γιατί αν παραμείνουν σιωπηλές τότε θεωρώ ότι δεν θα μαζευτεί το πράγμα. Πρέπει να προστατέψουν τους παίκτες συνολικά ή να τους καταδικάσουν αν έχει υποπέσει κάτι στην αντίληψή τους. Η σιωπή ή συγκάλυψη (δεν το πιστέυω με τίποτα) θα γεννήσει προβλήματα. Ο χρόνος δεν θα γιατρέψει τίποτα ούτε θα επουλώσει τις πληγές αν δεν πάρουν οι επικεφαλείς θέση όποια και αν είναι αυτή. Γιατί πάνω από τα πρόσωπα είναι το συλλογικό συμφέρον όπως αυτό εκφράζεται με την Εθνική ομάδα.

    Για την επίθεση στον Κογκαλίδη δεν νομιμοποιείται κανένας Συρίγος να μιλάει ειδικά από έναν άνθρωπο ο οποίος από τα λίγα που ξέρω ασχολείται και με τη βάση του αθλήματος και όχι μόνο με τη βιτρίνα όπως ασχολείται ο Φίλιππας.

  49. galobasket Says:

    Συγχαρητήρια στον Κογκαλίδη για την παρακάτω παράγραφο, η οποία θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να εκφράζει όλους:

    «Δεν έκανα κριτική στην Εθνική, απλά επειδή από την πρώτη στιγμή ξεκαθάρισα τη θέση μου: Ακόμα και 100-0 να χάναμε, η δράση αυτών των παιδιών εκτός γηπέδου, η εικόνα του διεθνή αθλητή, η προσφορά στο σύνολο, εμένα προσωπικά με κάλυπταν. Η συγκίνηση που νιώσαμε όσοι βρεθήκαμε στη Λαμία (μακριά από κάμερες και δημοσιότητα), η αληθινή συγκίνηση, δεν συγκρίνεται με κανένα χρυσό»

  50. abelokipoi Says:

    Για να λέμε την απλή αλήθεια όπως την νοιώθουμε

    H Ομάδα που νίκησε την Dream Team πέρισυ έχει γράψει ιστορία σε παγκόσμιο επίπεδο (στην Αμερική π.χ. «τα είδαν όλα» στην κυριολεξία, σε άλλες ηπείρους απλά έμειναν με ανοιχτό το στόμα)

    Μάλιστα δεν πιστεύω πως είναι «σωστό» να γίνεται σύγκριση με το 87 κλπ. κλπ.

    Όσα και να γράψουν όσοι θέλουν, αυτό δεν θα σβήσει ποτέ. Από την άλλη, κριτική όπως το άρθρο «Παιδική Χαρά η Εθνική Ομάδα» είναι 100% δεκτή (πρέπει να ήταν οι πρώτοι που διέγνωσαν το πρόβλημα με τα media) και σίγουρα πρέπει να γίνεται.

    Συμπέρασμα (?) υπάρχουν ειδήμονες, όπως οι συντάκτες του Double Team, η οξυδέρκεια των οποίων θα μας βοηθάει να βλέπουμε τα πράγματα πιο πρισματικά. Δυστυχώς θα πρέπει να συμπορεύονται με σεσημασμένους του στυλ Ναπολέοντα, άρα είναι στην κριτική μας αντίληψη για το τι συμπεράσματα θα βγάλουμε.


  51. Παιδια τι λετε???Hall of Fame θα τους εβαζα!!!ΕΛΕΟΣ!Τι λέτε??????

  52. abelokipoi Says:

    Poious tha evazes sto Hall of Fame???

  53. drazen93 Says:

    Ένα ετεροχρονισμένο σχόλιο, αλλά καλό είναι κάποια πράγματα να τεκμηριώνονται..

    @gallis: Είχες αναφέρει (σχόλιο #20) ότι ο Περπερίδης έχει δίπλωμα προπονητή. Αποδεικνύεται από κάπου αυτό; Στο site του Σ.Ε.Π.Κ. πάντως, στις λίστες με τα τα ονόματα των προπονητών μελών του συνδέσμου, δεν βρήκα πουθενά το όνομά του.. Αντιθέτως, στη λίστα των κατόχων των διπλωμάτων Γ’κατηγορίας φιγουράρει το όνομα του Πάρι Καλημερίδη..

  54. Ruby Says:

    Ειλικρινά δεν θυμάμαι μεγαλύτερο βλάκα από τον Αλευρόπουλο. Ώρες ώρες, είναι να απορείς πως κάνουν καριέρα κάποιοι τύποι..

    O Μανουσέλης είναι κατηγορία Γιαννάκη, μιλάει γενικώς και αορίστως..

  55. abelokipoi Says:

    Τελικά η ΕΡΤ πρωτοπορεί στην ποσόστοση προσλήψεων στο Δημόσιο, και δη στην κατηγορία των ατόμων με ειδικές ανάγκες.

    Εξώφθαλμο παράδειγμα η αδυναμία του Γ. Χατζηγεωργίου να δει το τεράστιο παπούτσι του Τζάμπερ να πατάει ξεκάθαρα πάνω στην γραμμή στα τελευταία δευτερόλεπτα του απίθανου αγώνα Αιγάλεω – Πανιώνιος.

    Ο Χαζογεωργίου είναι προφανώς ΤΥΦΛΟΣ για να μην δύναται να διακρίνει το πιο ξεκάθαρο βίντεο όλων των εποχών με την κάμερα καρφωμένη στο μισό μέτρο και την ανάλυση αρτιότατη.

    Το πρόβλημα με τον χαρούμενο Γ.Χ. και τους ομοίους του είναι οτι πλέον δεν είναι αστείο. Νόμιζα ότι έφταιγε το πολύ κομμωτήριο, αλλά τελικά είναι πιο σοβαρό.

    Μιλάμε για εσκεμμένη παραπλάνηση όλων των τηλεθεατών, με τις απανωτές τσιρίδες «εγώ δεν το είδα» – «δύσκολη φάση» να αποτελούν advanced bullying propaganda tactics βγαλμένες από τις σημειώσεις του Joseph Goebells.

    Η «λύση Κακοφωνίξ» που προτείνω είναι προβιβασμός στο Νοηματικό Δελτίο Ειδήσεων (για να μην μείνει και από δουλειά και καταλήξει άστεγος..)

    Υ.Γ. Ο λακωνικότατος συνάδελφός του προφανώς και αυτός γεννημένος στο Βασίλειο των Τυφλών…

    Αφιερωμένο και στους δύο.

  56. gallis Says:

    Τα παρακάτω είναι από έναν φίλαθλο του μπάσκετ, ο οποίος στο προσωπικό του μπλογκ έγραψε τα εξής:

    “Όλο το μπασκετικό της επιτελείο σχεδόν έχει επιστρατεύσει η ΕΡΤ για να καλύψει τους αγώνες στη Vitoria-Gasteiz. Και τι δεν ακούσαμε! Ότι η Ρεάλ έχει 15 χρόνια να παίξει σε τελικό! Κύριε Ασπρούλια, πέρυσι, που ήσαστε τέτοια εποχή; Τη νίκη της Μπαρτσελόνα επί της Ρεάλ την ξεχάσατε; Ότι η Joventut θα διεκδικήει το δεύτερο τρόπαιό της! Κύριε Περπερίδη, τα προηγούμενα 7 δεν τα θυμάστε; Δηλαδή, με τη λογική σας, η Ρεάλ στο ποδόσφαιρο θα έπρεπε να έχει 3 κύπελλα Πρωταθλητριών αφού τα έξι που πήρε τις δεκαετίες 50 και 60 δεν λέγονταν Τσάμπιονς Λιγκ. Κύριε Περπερίδη, δεν ήταν φάουλ η φάση του Ρέγιες πάνω στον Σονσέκα; Ξαναδείτε το! Φάουλ και με τα δύο χέρια, το αριστερό στο πρόσωπο του παίκτη μας και το δεξί στα χέρια του! Ατάκα του κ. Περπερίδη στο τέλος του ημιτελικού, μερικά δεύτερα πριν κλείσει η σύνδεση: Ο Rudy υπογράφει την μπάλα που έστειλε την Μπαδαλόνα στον τελικό. Το τρελό είναι ότι η μπάλα που είχε ένας φίλαθλος στην κατοχή του ήταν όλη μπλε! Λίγο σεβασμός δεν θα έβλαπτε από τους ανεκδιήγητους δημοσιογράφους της ΕΡΤ. Από τη στιγμή που είναι Α Σ Χ Ε Τ Ο Ι με το ισπανικό μπάσκετ, να μην εκφέρουν προσωπικές γνώμες, να μην υποτιμούν ή αβαντάρουν παίκτες, αλλά να κάνουν απλή περιγραφή. Μας έχουν αναγκάσει να βλέπουμε αγώνες χωρίς φωνή!”

    Y.Γ. Συμφωνώ και επαυξάνω για την φάση που πατάει γραμμή ο παίκτης. Ήταν ολοφάνερο και ακόμη αδυνατώ και εγώ να καταλάβω τι ήθελε να πει ο δημοσιογράφος. Μήπως αναφερόταν στο μυτάκι ότι δεν πάταγε τη γραμμή ενώ ήταν από πάνω;

  57. abelokipoi Says:

    Πάρα πολύ σωστές οι παρατηρήσεις που μας μεταφέρει ο gallis.

    Λάθος η χρησιμοποίηση του όρου “δημοσιογράφοι”, γιατί οι συγκεκριμένοι τηλεσχολιαστές αγώνων ασκούν κάποιο άλλο επάγγελμα την ορολογία του οποίου δεν έχουμε εφεύρει ακόμη.

    Επιφανειακά φαίνεται πως κυριαρχούν δύο τάσεις στις τάξεις τους.

    Η πρώτη είναι η τάση του οπαδισμού μέσω της προσκολλήσεως σε κάποιον από τους “μεγάλους” συλλόγους. Εννοείται πως αυτό διεθνώς θεωρείται αντι-επαγγελματικό (γιαυτό και δεν πρέπει να αποκαλλούνται “δημοσιογράφοι” παρά κάτι άλλο) και επίσης εννοείται πως η ρίζα του προβλήματος είναι η ελλειπής μόρφωση (και η ενδόμυχη ελπίδα κάποιων παράπλευρων ωφελειών).

    Η δεύτερη είναι η τάση του Πόντιου-Πιλατισμού, η οποία μπορεί φαινομενικά να έχει κάποιο φιλοσοφικό υπόβαθρο, δεν έχει όμως καμία απολύτως σχέση με το ζητούμενο. Εδώ δεν δικάζουμε τον Ιησού Χριστό παρά προσπαθούμε να παρακολουθήσουμε έναν αγώνα μπάσκετ.

    Δηλαδή τι πάει να πει «δύσκολη φάση»??? Το φάουλ ή κάποια άλλη παράβαση ΔΕΝ είναι μέρος του αγώνα? Μόνο ένα απευθείας direct είναι φάουλ για τα μάτια (?) του κάθε Χαζογεωργίου? Όταν κάνουν ένα λάθος οι διαιτητές δεν πρέπει να σχολιαστεί? Δηλαδή οι διατητές δεν κάνουν ποτέ λάθη?? Αν ο περιγράφων δεν δύναται να κατανοήσει τα τεκτενόμενα τότε ας πάρει των ομματιών του και δρόμο. Δεν ζητάμε να επιστρέψουμε σε εποχές Ναπολέοντα όπου ένα λάθος σφύριγμα αντιμετωπιζόταν σαν casus belli, αλλά αυτοί οι μυστήριοι τύποι έχουν βαλθεί να καταργήσουν μέχρι και τους νόμους του φυσικού κόσμου.

    Δεν περιμένουμε σχολιαστές με οξυδέρκεια, χιούμορ και πάθος όπως οι του BBC, ούτε Αμερικανούς με φοβερές γνώσεις και τρομερή προσωπικότητα, ούτε καν σοβαρούς επαγγελματίες σαν αυτούς της κρατικής Ισπανικής τηλεόρασης. Μια απλή, ορθολογική, και αν γίνεται ειλικρινή περιγραφή ζητάμε.

    Αλλά που..

    Μήπως όμως η νοοτροπία – “δεν είδα”, “δεν άκουσα”, “δεν ξέρω”, “δεν μιλώ” – μας παραπέμπει κατευθείαν στην περιβόητη πλέον εγκληματική οργάνωση??

    Ή ακόμη περισσότερο στην ελεγχόμενη προπαγάνδα των «κομμουνιστικών» καθεστώτων τύπου Β. Κορέας, Βενεζουέλας, Ζιμπάμπουε κλπ, κλπ?

  58. nik mik Says:

    Θα ηθελα να μου σχολιασετε το διδυμο Μαγουλα-Τσωχου στη μεταδοση του αγωνα Utah-Lakers. Ο Τσωχος χτυπαει την πορτα του hall of shame με αξιωσεις. Εγω παντως εριξα πολυ γελιο..!

  59. tsarts13 Says:

    poli swsta pire tin thesi tou o kurios Papadogiannis. tin kerdise meta apo timia kai skliri prospatheia. eilikrina eknevrizomai otan skeftomai osa exei grapsei twra teleftaia

  60. Panos Says:

    Απόλυτα δίκαιη η τοποθέτηση του κύριου «ποιος λυπάται τους δύσμοιρους -ιτς» στο hall of shame. Άραγε, εκείνος ο Σηκουάνας μας έχει ξεπλύνει ή ακόμα;

  61. Ruby Says:

    Θα ζητήσω «πνευματικά δικαιώματα» για τον Μανουσέλη.. 😉

  62. drazen93 Says:

    Αφού ήταν ότι πρέπει για την περίπτωση.. 😛

  63. bhoy Says:

    Οι εθνομασώνοι… Ασπρούλιας & Ιωάννου, έδωσαν πάλι τα ρέστα τους σήμερα!
    «Δε μας φοβίζουν Λιθουανία & Ισπανία». Ώστε έτσι κύριοι; Άντε με το καλό λοιπόν, που θα παίξουμε με μια εκ των ανατολικών εθνικών, να δω αν ο πάγκος μας υπερτερεί επί των άλλων (μιας και πολύς λόγος περί πάγκου). Όσο για την Αργεντινή, να δούμε και τη συνέχεια.

    Όχι άλλη προπαγάνδα ρε μάγκες. Να βλέπουμε το άθλημα, να το απολαμβάνουμε και πάλι καλά που η ΕΡΤ έχει αγορασμένα δικαιώματα του μπάσκετ ελέω εθνικής κι έτσι βλέπουμε και άλλους αγώνες επιτέλους κι όχι μόνο την μικτή ΝΒΑ (τα ίδια πάνω κάτω και στο water pollo, που δείχνει η ΕΡΤ σχεδόν τα πάντα)…

    Y.Γ. προς απάντηση πολιτικοιδεολογικών σχολίων>>>

    ούτε η Βενεζουέλα, ούτε η Κίνα, ούτε καν η Σοβιετία είναι/ήταν «κομμουνιστικές».

    Να ξέρουμε τί γράφουμε και πέρα από το basket.

  64. drazen93 Says:

    Είναι αυτό που λέμε: «αν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει». Εδώ τις προάλλες στην ολυμπιακή ανασκόπηση της ΝΕΤ, το βασικό θέμα συζήτησης ήταν το πόσο καλά τα πήγαν στη μετάδοση της τελετής έναρξης οι τρεις «σχολιαστές» (και οι οποίοι βρισκόντουσαν στο στούντιο..), παρουσία μάλιστα του προέδρου της ΕΡΤ(!!). Κατά τ΄άλλα, ο Κατσαρός μας είπε στην τελετή έναρξης ότι στην Ανδόρρα οι συναλλαγές γίνονται σε Ισπανικές πεσέτες και Γαλλικά φράγκα..

  65. korsa Says:

    Συμφωνω απολυτα με το φιλο bhoy παραπανω.. πραγματικα ο «κυριος» Ιωαννου με ποση ευκολια ειπε δε μας φοβιζουν οι ομαδες της λιθουανιας κ αργεντινης.. η εθνικη εχει πολυ καλη ομαδα ολοι το γνωριζουν αυτο! αλλα εχει κ ηθος κ αξιοπρεπεια κ δεν επιδιδεται σε δηλωσεις υπεροψιας κ ακατασχετης εθνικης υπεραφανιας… κ θα μπορουσε ανετα να το κανει… 2η στο μουντομπασκετ για πρωτη φορα στην ιστορια της!

    ελεος πια με τους εκφωνητες της ερτ που βγαζουν τα κομπλεξ τους κ μιλανε παντα αφ’υψηλου…

    δε γουσταρουμε εθνικη υπεραφανεια! γουσταρουμε ομορφο κ ωραιο μπασκετ απ’οπου κ αν προερχεται…

  66. bhoy Says:

    Την Αργεντινή εννοούσα πριν, έτσι; Με την Ισπανία παίξαμε και χάσαμε (ο Α’ πληθυντικός χρησιμοποείται καταχρηστικώς).

  67. abelokipoi Says:

    bhoy, δεν κατάλαβα τι θες να πεις σχετικά με τα «κομμουνιστικά» και που απευθύνεται στο σχόλιό σου.

  68. bhoy Says:

    Αυτό που θέλω να πω είναι πως η ορολογία που χρησιμοποιείς για να περιγράψεις το πολίτευμα ή το κοινωνικοοικονομικό σύστημα που διακρίνει τις πιο πάνω χώρες είναι άστοχη.

    Y.Γ. μετά από πάρα πολλά χρόνια ο Σκουντής μεταδίδει pollo (γυναικών). Κατά διαόλου, λέμε… όπως και στους άντρες που θυμήθηκε τα νιάτα του ο Αντωνάκης.

  69. φίλος Says:

    Ενδιαφέρουσα αντιπαράθεση σχολίων στο blog του Παπαδογιάννη με τίτλο «Βάλτο, βρε όμπρε…» στο gazetta.gr
    Επειδή δεν μπορώ να βάλω link στο blog κάνω ένα copy – paste σε κάποια σχόλια επιλεκτικά . Ελπίζω να μην κλέβω το χώρο σας, κάνετε πολύ καλή δουλειά!

    » # zaffy:
    Αυγούστου 24th, 2008 at 6:18 pm

    Λυπαμαι που θα σας γκρεμισω το ονειρο αλλα για πολλους υπαρχουν ωραιοτερα αθληματα απο το μπασκετ. Για παρα πολλους.
    Θα πρεπει να καταλαβετε οτι ο κοσμος δε γυριζει γυρω απο το μπασκετ κε Παπαδογιαννη. Ο δικος σας κοσμος ισως, οχι ομως ολος ο κοσμος.

    Συνεχεια στα γραπτα σας αλλα και στις περιγραφες σας σημαντικων αγωνων σας ενδιαφερει πιο πολυ να μειωνετε ολα τα αλλα αθληματα παρα να μιλατε για τα καλα του μπασκετ.
    Το μεγαλυτερο κακο που κανετε στο αθλημα που αγαπατε ειναι να το μειωνετε με την αλλαζονεια σας.

    Αυτο το συνεχες κομπλεξ, δικο σας αλλα και των περισσοτερων ελληνων δημοσιογραφων μπασκετ εχει σαν αποτελεσμα περισσοτερο κοσμο να διωχνετε απο το υπεροχο αυτο αθλημα παρα να μαζευετε. Αντι να προστατευετε το μπασκετ το βλαπτετε.

    Κι αν δεν απαξιωνετε το μπασκετ καταφερνετε μια χαρα να απαξιωνετε τους εαυτους σας. Δεν ειναι κακο να αγαπατε τοσο πολυ ενα αθλημα, κακο ειναι να μη βλεπετε περα απο το μικροκοσμο σας αλλα και να προσπαθειτε μεσα απο τα γραπτα σας κυριως να περνατε τετοιες απολυτες αποψεις και στους αναγνωστες/ακροατες σας.
    Θα πρεπει καποια στιγμη να συνελθετε γιατι καλως ή κακως ειστε δημοσιογραφος και μαλιστα με ευρυ κοινο και υποτιθεται οτι κανετε ενα λειτουργημα, κατα καποιο τροπο πλαθετε ακομη και αθλητικες συνειδησεις (των νεαρων φιλων του αθληματος), εχετε ευθυνη και για την αθλητικη παιδεια της χωρας (μιας και το κρατος δεν ασχοληθηκε ποτε με αυτη) και αυτος ειναι ενας ακομη λογος να προσεχετε τι γραφετε.

    Οσο για τον κυριο που εσκουζε σημερα κατα την περιγραφη του αγωνα οτι προκειται για τον καλυτερο τελικο μπασκετ ΟΑ (προφανως τους εχει δει ολους) υπενθυμιζω οτι ηταν ο ιδιος που ελεγε οτι η εθνικη μας στο προολυμπιακο ειναι η καλυτερη εθνικη ομαδα ολων των εποχων και ολων των αθληματων. Μεγας χειραγωγος ή τουλαχιστον ετσι νομιζει και με παντελη ελειψη μετρου. Και αυτον τον κυριο τον πληρωνω εγω κι εσυ και ολοι μας.

    Δε ξερω αν θα δημοσιευτει αυτο το κειμενο και δε με ενδιαφερει. Αρκει να το διαβασετε εσεις.»

    » # mpompa:
    Αυγούστου 25th, 2008 at 8:33 am

    Νίκο , σου έχω ξαναστείλει μήνυμα , αλλά δεν το είδα δημοσιευμένο. Επανέρχομαι , διότι αρχίζω και τα παίρνω στο κρανίο με μερικούς κομπλεξικούς. Οι μπασκετικοί της ΕΡΤ έκαναν φοβερή δουλειά στο Πεκίνο , και ειδικά στον τελικό. Κάποιοι , όμως, ενοχλούνται. Δεν πειράζει. Εάν ήταν η ζήλεια ψώρα , θα είχε κολλήσει όλη η χώρα. Εγώ, πάντως, θα τους δώσω συγχαρητήρια. Οπως θα δώσω συγχαρητήρια και σε σένα. Δυο-τρεις είσαστε που αγαπάτε το μπάσκετ και στηρίζετε χωρίς εμπάθειες και προσωπικά τους συλλόγους και τις εθνικές ομάδες.»

    » # ταγκανίκας:
    Αυγούστου 27th, 2008 at 4:28 pm

    Ρε παιδιά, εντάξει, εξαρτάται από τι θεωρεί κανείς επιτυχία. Στην Ταγκανίκα, το να αποκτήσεις ένα ψυγείο θεωρείται όνειρο ζωής, στη Ελλάδα το να αποκτήσεις ένα αυτοκίνητο, στο Τέξας ένα αεροπλάνο με τον πιλότο. Άμα πιστεύετε ότι έγινε καλή δουλειά από την ΕΡΤ στο στούντιο του Πεκίνου με καλεσμένους όλους τους αθλητές που βλέπουμε καλεσμένους στα στούντιο στην Ελλάδα όλο τον χρόνο, τότε τι να πω??? Αν το να βλέπεις μόνο Ελληνικές συμμετοχές αλλά όχι ένα ισορροπημένο πρόγραμμα που καλύπτει τα καλύτερα των αγώνων θεωρείται επιτυχία, τότε πάω πάσο. Προφανώς η τηλεοπτική παιδεία διαφέρει. Η όλη μετάδοση με τον τρόπο που έγινε θα μπορούσε κάλλιστα να είχε γίνει και από την Αθήνα. Αυτό που με εκνευριζει ιδιαίτερα είναι πως αυτό οφείλεται στο ότι οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ δουλεύουν για πολλά άλλα μέσα ταυτόχρονα, συνεπώς πως είναι δυνατόν να τα προλάβουν όλα? Και βέβαια την ΕΡΤ την έχουν…και η ποιότητα όλο και χειροτερεύει. Καλά θα κάνουν να προσλάβουν άτομα που είναι σχετικά με το αντικείμενο αλλά και με την δημοσιογραφία και οι οποίοι θα δουλεύουν μόνο για την ΕΡΤ, δηλαδή για εμάς, για το τηλεοπτικό κοινό, και ναι, έχουμε απαιτήσεις ποιότητας!»

    Ερώτηση: γιατί έβαλε τις φωνές στον Wade ο Ασπρούλιας??»

  70. Paidiki xara forever Says:

    Ο «τρομοκρατης» της δημοσιογραφιας ξαναχτυπησε (Θ. Ασπρουλιας)

    «Αμυνα: Χωρά βελτίωση. Υπάρχουν διαστήματα κένα που προέρχονται από έλλειψη συγκέντρωσης, κακή εκτίμηση των πραγμάτων, αλλά και την εισαγωγή νέων τακτικών που πρέπει οι παίκτες (σε ομαδικό επίπεδο) να κατανοήσουν.»

    Τι σχολιο να κανεις τωρα…

    Το παραπανω δημοσιευτηκε στο superbasket.gr

  71. mkokkinos13 Says:

    o giwrgoa limniaths se poia apo tis dyo kathgories entassetai…?lol

  72. Manager Says:

    Να μπει παραυτα ο Μελαγιες στο χολ εδω και τωρα.

  73. ΔΗΜΗΤΡΗΣ Says:

  74. ΔΗΜΗΤΡΗΣ Says:

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΗΣ ΓΛΟΙΩΔΙΑΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΚΑΡΜΟΙΡΗ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΟΥΜΕ?ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΟΥ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΘΕΛΩ . ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΠΑΟ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ . ΘΕΛΩ 15ΛΕΠΤΟ ΖΟΥΜ ΣΤΟ ΥΦΟΣ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ .

  75. Manager Says:

    Τον Γιαννακη ποτε θα τον βαλετε μεσα?

    Απο το επισημο σαιτ της ΚΑΕ

    Ποιος μπορεί να ξεχάσει τον Στόγιαν Βράνκοβιτς, τον Ντέγιαν Μποντιρόγκα, τον Νίκο Γκάλη, τον Παναγιώτη Γιαννάκη, τον Φάνη Χριστοδούλου, τον Ζέλικο Ρέμπρατσα οι οποίοι συνέδεσαν άρρηκτα τα ονόματά τους με τις «χρυσές» σελίδες της ιστορίας του Παναθηναϊκού.

  76. drazen93 Says:

    Βασικά, στα δυο χωλ μπαίνουν κυρίως δημοσιογράφοι και παραγόντες, αν αρχίζουμε να βάζουμε παίκτες, προπονητές κλπ. θα χαθεί το τόπι..

    Εκτός απο αυτό που ανέφερες, επισημαίνω και το γεγονός ότι στο λάβαρο που απεικονίζει το Ευρωπαϊκό που κατακτήσαμε το 2000, πίσω αριστερά από τον Μποντιρόγκα εμφανίζεται ο Μπουντούρης.. Ας πράξουν τα δέοντα οι υπεύθυνοι..

  77. Alex Says:

    2 παρατηρήσεις τελείως φιλικά:

    α) Δε βάλατε τον Πρετεντέρη (τον γνωστό ρίπτη αντικειμένων)

    β) Είναι άδικο να μιλάτε για συναδέλφους σας ανώνυμα.

    υ.γ. οχι δεν ειμαι δημοσιογραφος

  78. ΔΗΜΗΤΡΗΣ Says:

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ Says:

    Μαρτίου 4, 2009 at 12:05 μμ
    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΗΣ ΓΛΟΙΩΔΙΑΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΚΑΡΜΟΙΡΗ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΟΥΜΕ?

    ΔΕΧΟΜΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΦΗΤΙΚΗ ΜΟΥ ΔΗΛΩΣΗ…

  79. Παύλος Says:

    Α ρε φίλε…Ενα μικροφωνο θελω να σου βάλω μπροστα να δω τι θα περιγραφεις εσυ!Ολους αχρηστους τους εβγαλες…

  80. nikos Says:

    Εκτος απο την αναφορα στο ονομα τασος μαγουλας θα πρεπει να αναφερεσαι και σαν ΜΑΛΑΚΑΣ….ΑΣΧΕΤΟΣ…ΚΑΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
    αντε και στην Α2…
    μας κααστρεψατε το nba αλητες


  81. Κε Μαγουλά, επειδή παίζει να είμαστε και συνομήλικοι και επειδή και εγώ παρακαλουθώ μπάσκετ φανατικά εδώ και πάρα πολλά χρόνια, να ξέρεις ότι εσύ και ο Σκουντής έχετε δημιουργήσει αχτύπητο δίδυμο. Νομίζετε ότι έχετε πάει για φραπεδιά και χαζεύετε παράλληλα και τις γκόμενες που περνάτε. Έχετε ξεφύγει ΕΝΤΕΛΩΣ σε αυτά που λέτε. Ο χθεσινός τελικός (ειδικά για τον Σκουντή) ήταν το κερασάκι στην τούρτα : έλεγε τα αυτονόητα (για το ότι ο Ακατανόμαστος π.χ. δεν πρέπει να έχει αντιδράσεις σπασμωδικές αλλά μία συνέχεια στην προσπάθεια του – λες και με κάτι διαφορετικό υπήρχε περίπτωση οποιοδήποτε ματς να ανατραπεί υπέρ της ομάδος που κυνηγάει στο σκορ !), έκανε κάτι παραλληλισμούς εντελώς άκυρους (η Μπατσελόνα κυνηγούσε τόσο καιρό τα τρένα, επιτέλους κατάφερε να επιβιβαστεί) και πάρα πολλά άλλα.

    Τέλος, εντελώς εύστοχες οι παρατηρήσεις του σχολιαστή για τους speakers, και ιδιαίτερα για τον Μελάγιες, τον «Χελώνα» και το Σκουντή.

  82. takis Says:

    Ενστάσεις:

    1) O Π.Διαμαντόπουλος είναι καλός δημοσιογράφος, με εύστοχες παρατηρήσεις και καίρια σχόλια. Αδικείται από το «σταύρωμα» του ελέω, και μόνο, ψευδισμού.

    2) Ο Παπαδογιάννης, αρέσει δεν αρέσει, ξεφεύγει κατά πολύ από το μέσο όρο των ουζουμπούμπου συναδέλφων του, αποφοίτων ΙΕΚ Μπαμποχελάκη. Κατά τη γνώμη μου, ο κορυφαίος (ίσως μετά τον Καρύδα) εκφωνητής αγώνων μπάσκετ δε θα έπρεπε να βρίσκεται εδώ. Ναι μεν κουράζει με τιε εμμονές του για τους Έλληνες παίκτες και το Δράκο αλλά δε βλέπω και πολλούς καλύτερους «απέναντι».

  83. drazen93 Says:

    Συμφωνώ για Διαμαντόπουλο, τον έχω παρακολουθήσει αρκετά και έχω θετική γνώμη για τα γραφόμενά του, θα τον μεταφέρουμε απέναντι.

    Διαφωνώ (εν μέρει) για Παπαδογιάννη. Σίγουρα δεν ανήκει στην κατηγορία που αναφέρεις, αλλά δεν μ’ενθουσιάζουν οι μεταδόσεις του. Ειδικά δε όταν περιγράφει την Εθνική τείνει προς μια αποτυχημένη εκδοχή των Andrés Montes και Juanma Iturriaga από το Ισπανικό κανάλι La Sexta (άμα τύχει να κατεβάσεις κανέναν αγώνα της Εθνικής Ισπανίας, τότε θα καταλάβεις τι εννοώ). Πολύ φωνή για το τίποτα δηλαδή.. Είναι ώρες ώρες πάντως του πηγαίνουν όλα ανάποδα του Παπαδογιάννη.. 😛

    Θεωρώντας πως ο κορυφαίος εκφωνητής αγώνων μπάσκετ ήταν, είναι και θα είναι ο Φίλιππας, νομίζω πως ο μοναδικός από τους νεότερους που θέτει υψηλά στάνταρ είναι ο γιός του. Σοβαρός, με γνώση του αθλήματος και χωρίς υπερβολές.

  84. darryl Says:

    o paparas magoulas einai periptwsi. xthes (kai mono xthes) evale kai aftos to litharaki tou wste na ginei pio apolafstiki i niki.
    bwrei na einai lathos i ermineia mou alla kapoia stigmi ekane kai kritiki ston Skounti (erimin tou) legondas kati tou stil ‘fteme kai oi dimosiografoi gia tin via otan apofevgoume na leme ta strava pou vlepei olos o kosmos’ anaferomenos sti dietisia tou 3ou telikou
    na ziseis re Taso ilithie

  85. SNash Says:

    εκτος απο ηλιθιος εισαι και γκει(αν υπήρχε Fashion Police θα είχε συλληφθεί επ’αυτοφώρω).Καλυτερα να εγραφες αρθρο για τη μοδα.Ο Μαγουλας και ο Λεανης οχι μονο δεν επρεπε να ειναι στη λιστα αυτη αλλα στη λιστα με τους καλυτερους.Αντε προβατο..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s